ceturtdiena, 2016. gada 21. jūlijs

54 motīvi

Brīžiem bojā garastāvokli, tracina, nē, laikam precīzāk, besī ārā, tie sastrēgumi centra virzienā Kalpaka bulvārī, tādēļ dažreiz mans maršruts papildinās ar neparedzētu pastaigu caur Kronvalda parku, garām Kongresu namam, no vienas sabiedriskā transporta pieturas Elizabetes ielā līdz nākamajai Raiņa bulvārī. Un lielākoties es esmu pirmā nekā transports, no kura izkāpu, ja vien mana pastaiga neieilgst... Un arī tā ir sava veida pilsētas dzīves burvība, apstādījumi parkos ir krāšņi, un kādas saldas smaržas no šiem puķu stabiem pie strūklakas!







54 trīsstūri gatavi, tēlaini jau var teikt, ka šī motīvu kaudzīte - tas ir mans jaunais topiņš, un pašlaik esmu pavisam priecīga, jo meteo prognoze turpmākai nedēļai sola siltu laiku. Motīvu savienošanas darbiņš atstāts brīvdienām, šonedēļ lēnām adu septīto jakas kvadrātu un ļoti pētu jauno Verena Jūlijs 2016 (to, kas krievu valodā), tik ļoti pētu, ka no kastes ir izlavījušies pat daži kokvilnas kamoliņi un vairākas tamboradatas... bet par to nākamreiz.

Lai jauka rītdiena!

Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...