piektdiena, 2014. gada 18. jūlijs

Jūlija piektdiena pludmalē

Jūlijs - vasaras topiņu mēnesis, arī pagājušās vasaras adītais un šeit neatrādītais debeszilais džempītis beidzot iekļuvis kadrā. Šodien piedzīvojām vislieliskāko pludmales dienu, beidzot jūrā viļņi un komplektā ar siltu ūdeni, fantastiski....
Pielaikoju pludmalei arī jauno oranžo topiņu, tik izdevies tamborējums! Šoreiz ar visu lielo ārdīšanu tas bija piecu atvaļinājuma dienu darbiņš, lielākoties arī pludmalē tika tamborēts. Izlietoju mazliet vairāk kā 6 (50 g) ficītes kokvilnas dzijas.
Pamazām top arī dzeltenais kokvilnas adījums no Verenas, krietni lēnāks process par tamborēšanu, bet esmu jau ieskrējusies otrajā adījuma detaļā, izskatās, ka tas turpmākajās dienās būs vakara darbiņš pie tv, jo šodien nodevos Noro kaifam, iesāku adīt domās loloto jaku ar tamborēto mugurdaļas motīvu. Ļoti interesanta jakas piegrieztne, tā sastāv no mugurdaļas vidus tamborētā kvadrāta un četrām adītām detaļām - taisnstūriem un atsevišķi pieadītas kakla (kopā ar priekšpuses apdari) daļas. Jakas modelis (vienkrāsains) no vasaras Verenas, bet es to uzlabošu ar izpildījumu no lieliskās Noro dzijas. Adīšanas bauda turpmākajām atvaļinājuma dienām garantēta!
 
 

 


 



 
Jūlijs matos, hei, vasara jau vidū! Saulainas brīvdienas!

3 komentāri:

RitaGri teica...

Kāda forša jūras, topiņu un vasaras prieka ziņa! Un atkal jauni iesākti darbi!
Es vakar iemācījos arī nolaistos(vai tā tos sauc?) valdziņus. Liku lietā kādu sen iegādātu dziju. Ja patiks rezultāts, protams, parādīšu. Tad būs man koša vasaras jaka vēsākiem augusta vakariem. Tā es domāju šobrīd.

ceita teica...

Rita, nolaistajos valdziņos ir sava burvība. Lai izdodas iecerētais!

Alise teica...

Urrā! es sagaidīju ieraudzīt gatavu tavu zilo džemperīti!
Oranžais tamborētais tev ļoti piestāv!
Lai izdodas Noro jaka. Man ir nojausma, ka rezultāts būs grezns un kopumā burvīgs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...