otrdiena, 2013. gada 31. decembris

Lai saulains nākamais!

Vēl aizejošā gada pēdējās stundās šī gada pēdējais blogieraksts, brīnumainā kārtā man pat ir brīvs laiks pie datora piesēst, jaunumus izlasīt un arī ko vēl uzrakstīt. Jā, garās brīvdienas strādājošai mammai (man) kā balzāms dvēselei. Un štrunts par to, ka bērnistabā no palagiem mājas sabūvētas un viesistabas grīda mašīnās, rotaļu dzīvniekos, lego un zaldātiņos, šovakar drīkst neko nekārtot un brīvi svinēt dzīvi!
Bet es savā blogierakstā ar slavas dziesmu krustdūrienam. Pēc mūsu (krustiņmāsu no www.krustduriens.lv) klātienes tikšanās esmu kā no jauna uzlādēta, mans krustiņošanas prieks ir atgriezies! Esmu atsākusi darbu pie savas saulespuķes. Pēdējā saulespuķes atskaite blogā bija šī gada jūnijā, bet tad mans auduma rullis ieņēma godpilno vietu plauktā blakus papīra shēmas ruļļiem, diegu kastei un kaudzei žurnālu, apputēja gan pa šo laiku, tādēļ putekļus nācās notraust no tā ne tikai pārnestā nozīmē. Šuju krustiņus ar baudu, priecājos par procesu, kā krustiņš pie krustiņa klāj audumu, pašlaik šuju gaišo krāsu lielākos laukumiņus un tā pa ziedlapu milzīgo apli visapkārt, iešuju arī dažas jauktās krāsas, bet pārējās pie ziedlapām aizpildīšu vēlāk, tad jau varēšu ieraudzīt pareizās krāsas un shēmā tik ļoti nebūs jāskatās. Nofotografēju arī šuvekļa kreiso pusi, nekaunos to rādīt, drīzāk mazliet pat lepojos, ka tāda rūpīga man aizmugure sanāk.



 

Šodien mans mazais puika jautā, ko tu dari, šuju krustiņus, es arī māku krustiņus, bet tikai zīmēt, atnes papīru, flomīšus un zīmē, nevienam no saviem lielakajiem nebiju redzējusi tādu zīmēšanas veidu, no viduspunkta uz visām četrām pusēm velk strīpiņas, prasu, kurš tev tā mācīja zīmēt krustiņus, neviens, pats tā izdomāju. Nu, ko nacās māsai viņu pamācīt, ka krustiņi jāzīmē kā divas sakrustotas strīpiņas, un kopā tapa zīmējums uz A4 lapas, bildītē uzliku to uz auduma, lai būtu priekšstats par manas topošās puķes patieso lielumu.
 
Bet tagad vēl jāpaspēj atrādīt un palielīties ar saņemto dāvanu no krustiņmāsas Ozoliņas, mūsu apdāvināšanās projektā forumā www.krustduriens.lv
Paldies Tev par jauko dāvanu, burvīgo krustiņoto apsveikumu, skaisti mirdzošo eglītes rotājumu un saldumiem. Ar milzu prieku sirdī un pārsteiguma gaidās vēru vaļā no pasta atnesto vēstuli, priecājos gluži kā bērnībā. Paldies par sirsnīgajiem novēlējumiem!




Laimīgu Jauno 2014. gadu!!!


Lai saulains viss nākamais gads! Nu gluži tik saulains kā manas izšūtās saulespuķes. Bet es turpināšu savu saulaino krustiņdarbiņu un tad arī mani sildīs topošā saulespuķe visu gadu! Zemāk kolāža par pēdējās lielās puķes procesu, bildē viss izskatās tik vienkārši, vai ne?



 

3 komentāri:

Jucus teica...

Happy New Year, Ceita!

RitaGri teica...

Lai saulains, jo tev patīk šūt saulainā!

Daina teica...

Mani mīļie kaķi, kartiņa ir dievīga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...