otrdiena, 2011. gada 17. maijs

Otrdienas atskaite

Otrās elpas spēlē otrdienas ir atskaišu dienas. Atzīšos, ka no sirds krustiņoju šonedēļ tikai vienu dienu, tās dienas veikums- sašūti 2275 krustiņi, man jau šķiet, ka ļoti daudz krustiņu vienai dienai. Pārējās dienās pēc intensīva dienas darba, katru vakaru mēģināju iešūt kādu krustiņu, kopumā šonedēļ sašūti  3311 krustiņi.

Spēles noteikumi paredz atrādīt paveikto, šeit kopskats 17.05.2011.




Šonedēļ mans favorīts joprojām zaļā krāsa, paveiktais un sakrustiņotais zaļajā stūrītī tuvāk:




Mana draudzene, ne krustiņotāja, apskatot manu topošo darbu, kā vienmēr teica- man labāk patīk kreisā puse, es liktu gatavo darbu bez stikla pie sienas ar kreiso pusi uz augšu, krāsas esot plūstošākas un faktūra izteiktāka. Tā viņa saka par visiem maniem krustiņotajiem lieldarbiem.
Vīrs manas adītās vilnīšu segas vienmēr klāj uz gultas ar kreiso pusi uz augšu, neklausoties manos aizrādījumos, tāds pat liktenis tagad ir manam tambordeķim, kreisā puse tam esot pufīgāka. Bet šorīt viņš ļoti izbrīnījies man aizrādīja, ka es esot savu palagu (domāts mans krustiņdarbs) uz otru pusi izklājusi fotografēšanai. Man jau tas viņa aizrādījums ļoti patika!

Nolēmu parādīt sava darba kreiso pusi, kopskats:



Un tuvāk:


Jauku un saulainu nedēļu!

2 komentāri:

Madara teica...

skatos un priecājos, skaists darbs top :)

ceita teica...

Paldies! Man ļoti patīk šis dizains- skaistās košās un saulainās krāsas. Lēnu top mans darbs, priecājos par sevi, ka atkal esmu pieķērusies krustiņiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...