otrdiena, 2011. gada 1. marts

Rozā apbur un valdzina


Turpinu ļauties rozā krāsas burvībai. Un esmu pārsteigta, cik skaists adījums sanācis, izmantojot vien dziju no diviem kamoliem, vienu spilvena pusi jau uzadīju, izmērs 41*41 cm, uzmetu 92 valdziņus, 5 vilnīšu raporti + 2 malas valdziņi, adīju uz Nr.4 adāmadatām.


Otrai spilvena pusei pamainīšu mazliet abu dziju secību, tas ir- biežāk mainīšu krāsas, jo jūtu, ka melanža dzija var mazliet pietrūkt, priecājos, ka man būs tik skaists rozā spilvens!



Agrāk nebiju pamanījusi, cik skaista ir šī krāsa, mani pat mazliet tracināja visas tās meitas rozā princeses un poniji, bet tagad meita jau nopietna skolniece, rozā periods mājās ir beidzies, bet man radusies milzīga vēlme darboties ar rozā krāsu. Kārtojot skapi, uzdūros agrākajiem manas mammas adītajiem kostīmiņiem mazajai princesei, atradu savā albumā arī bildītes toreiz fotografētas, ak, paskrējuši jau kādi pieci gadi :



Ļoti daudz meiteņu lietu esmu atdevusi citām mazām princesītēm, bet adītās lietas gan atstāju skapī, jo manī palicis tas briesmīgais padomju laiku sindroms- uzadīto var izjaukt un pēc tam vēlreiz uzadīt, toreiz senajos laikos skaistās dzijas ceļoja tālu ceļu, kamēr tika mūsmājās. Bet vissmieklīgākais ir tas, ka pēdējā laikā neko neesmu ne izārdījusi, ne pārtaisījusi, bet tikai pirkusi pa ficītei klāt no jauna. Apsolīju sev, ka no šiem tagad jau nedaudz apnēsātajiem un sen pa maziem palikušajiem kostīmiņiem sakombinēšu papildinājumu manas rozā sērijas darinājumiem.

5 komentāri:

Hela teica...

Tev vienmēr izdodas tik fantastiski sakombinēt krāsas! Gan spilgtos toņus, gan arī šādus maigos.
Man ļoti patīk tavi adījumi! Bet tu jau to zini. :)

ceita teica...

Paldies, Hela!

Inese teica...

tā kā man rozā periods ar nekādi nebeidzas, par šo esmu sajūsmā - cik skaists un cik rozā!!! Spilvens būs ārkārtīgi maigs (gribēju pat rakstīt - zefīrains :D)
Vai tiešām Tev celsies roka izārdīt savai meitiņai darinātu tērpu? Tas takš ir dārgs kā piemiņa...

Anna teica...

Vai, es arī iebilstu pret skaisto tērpu ārdīšanu!Tik jauki būs vēl pēc dažiem gadiem paskatīt...Mūsu mājās arī bija šis rozā periods ar ponijiem, bet kopā ar skolas sākumu tas ir praktiski beidzies. Lai cik kaitinoši un apgrūtinoši tas reizēm bija, tagad ir mazliet skumji...

ceita teica...

Paldies!
Atstāju atmiņai pirmo kleitiņu, tad vēl vienu greznu princeškleitu, pirmo āra kostīmu(visi protams rozā), bet adījums ir un paliek adījums, apnēsājas tomēr. Tajā bildē tie kostīmiņi ir jauni. Es gan sliecos nevis ārdīt tiešā nozīmē, bet atstāt taisnos adītos gabalus veselus un tad kaut ko piekombinēt, apmēram tā...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...