sestdiena, 2011. gada 12. februāris

Sniega diena jeb spilvens ar mašīnu Mārtiņam ir gatavs!


Lūk, gatavais spilvens un laimīgais spilvena īpašnieks ar jauno mašīnīti un Vāģu žurnālu   fonā, ļoti patīkot, tā teica.


Esmu apmierināta ar pārveidoto galarezultātu un priecājos kopā ar Mārtiņu.







Šorīt, dzerot brīvdienu rīta kafiju, pa logu pavērās tāds ziemas dienas skats, sniega diena, tad vējš un putenis, nemaz negribējās doties kaut kur no mājas laukā, bet vēlāk uzspīdēja saulīte, mans garastāvoklis uzlabojās un nolēmu noformēt līdz galam izšūto mašīnu.
Izšuvums aptamborēts un piesprausts ar adatiņām pie gatavās spilvendrānas, tagad vairs tikai jāpiešuj.


Te iepriekš tapušie spilveni ar sarkanajām mašīnām un jaunais ar zilo mašīnu. Ar šiem darinājumiem esmu iepriecinājusi trīs mazus puikas. Mārtiņš man atgādināja, ka arī mazajam brālim Jancītim vajag savu mašīnspilvenu un atdeva viņam savējo veco Makvīnspilvenu, kamēr mamma uzšūs brālim jaunu.




3 komentāri:

Inese teica...

kāds dāsns Tev bērns - atdeva savu veco spilventiņu :)))
Šis nu noteikti ir katra normāla puiškāna sapnis. Cik noprotu, taps vēl kāds auto spilvens :)

ceita teica...

Jā, jā taps vēl viens spilvens ar mašīnu mazajam puikam, kaut kad mazliet vēlāk, maziņš jau viņš vēl, drīz pusotrs gadiņš tikai paliks, laika diezgan, lai arī viņš tiktu pie mašīnspilvena, pats pie sava, nevis brāļa palienētā. Es gan paredzu, ka drīz vien vecais Makvīns būs aizceļojis atpakaļ uz Mārtiņa gultu, blakus jaunajam spilvenam.

Anna teica...

Bet ātrums tam izšuvumam ar'labais! Tikko taču tika tikai iesākts...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...